Mit jelent a szoftveres hiba?

Szoftveres hiba esetén a laptopnak nincs fizikai hibája (nem valamelyik alkatrésze hibásodott meg), mindössze valamely program, vagy programok okoznak működési rendellenességet. A programhiba javításával, vagy a program újratelepítésével a hiba orvosolható. Olykor előfordul, hogy szoftveres meghibásodásnak tűnik egy hiba, valójában viszont hardveres problémával állunk szemben, de ez csak a laptop szervizben történő vizsgálatakor derül ki.
A szoftveres hibák javítása jellemzően olcsóbb, mint a hardveres hibáké, ezért gyakorlatilag mindig gazdaságos a javítás.

Milyen hibája van a laptopodnak?

Vírusos a laptop

Vírusos a laptop

Kéretlen felugró ablakokat látsz?
Nagyon belassult a géped?
Nem tudod megnyitni a fájljaidat?

Igen, segítsetek!

Gyakran lefagy a laptop

Gyakran lefagy a laptop

Nem mozdul az egér kurzor?
A billentyűzetre sem reagál a gép?
Vagy kék képernyővel újraindul?

Igen, segítsetek!

Nem indul a Windows

Nem indul a Windows

Nem jelennek meg az ikonjaid?
Folyamatosan újraindul a géped?
Mindig a hibaelhárítás töltődik be?

Igen, segítsetek!

 

További gyakori laptop szoftver hibák

  • Frissítés után nem indul a laptop

    Nem indul a laptopod, miután frissült a Windows-od?

    Az újabb Windows-oknál gyakran előfordul, hogy az operációs rendszer frissítését követően nem indul el a laptop. Ennek az alábbi három oka lehet:

    • 1 - Hibás maga a frissítés
    • 2 - A frissítés nem kompatibilis a laptopoddal
    • 3 - A frissítés telepítése közben hiba lépett fel

    Ilyen hiba esetén keress fel bennünket, hogy szakszerűen kijavíthassuk a frissítés okozta hibát.

    Mennyibe kerül a javítás? A probléma okától függően 5.000 - 20.000 Ft
    Mennyi idő a javítás? 1-2 munkanap

Térkép

Online szerviz időpont foglalás

Kérlek, add meg a neved
Kérlek, add meg a telefonszámod
Kérlek, add meg az e-mail címed Hibás e-mail cím formátum
Kérlek, add meg a laptopod típusát
Kérlek, add meg, mikor szeretnéd a cserét
Kérlek, írd meg az üzenetet

Elakadtál? Segítünk!

Tipp
Hívj bennünket!
+36 (42) 785 001, +36 (20) 2600 520
Vagy írj e-mailt!
szerviz@mastermind.hu

Nem bízol bennünk? Oké, olvasd el, mit mondtak rólunk az ügyfeleink. 

  • "Rendben van a termékkel minden, időben meg kaptam, jelenleg még én is ismerkedem vele."

    Görömbei Cecília
    (2017. augusztus 15., kedd)

  • Görömbei Cecília

Nem győztek meg? Oké. Miért válassz mégis minket?

Megbízhatóság, diszkréció

Szoftveres javítások során elképzelhető, hogy biztonsági másolatot kell készítenünk az adataidról. Ezeket azonban diszkréten kezeljük, vigyázunk rájuk, természetesen senkinek nem adjuk ki, és a javítás után nem is tároljuk tovább.

Gyorsaság

A laptopod javítását cégünk gyorsan elvégzi, akár már a következő munkanapra is elkészülhet a laptopod. A hiba jellegétől és az alkatrészellátottságtól függően ez persze változhat.

Garantáltan elégedett leszel

A legtöbb pozitív ügyfélértékeléssel rendelkező nyíregyházi cég vagyunk a szakmában. A Facebookon 100-nál is több 5 csillagos értékeléssel rendelkezünk, a weboldalunkon pedig kb. 600 pozitív visszajelzést olvashatsz rólunk.

Szakértelem és tanácsadás

Munkatársaink képzett szakemberek, így a laptopoddal kapcsolatos bármilyen kérdésedre könnyedén választ kaphatsz tőlünk. Ha elakadtál valamiben, csak szólj, és segítünk Neked.

Nyitva tartás

A szokatlanul hosszú nyitva tartási időnkben biztosan Te is megtalálod a Neked megfelelő időpontot.
Hétfő-Péntek: 800 - 1800, Szombat: 800 - 1300

Szakmai tapasztalat

A MasterMind az elmúlt években több ezer laptopot javított meg, így biztos lehetsz abban, hogy jó kezekben lesz a laptopod.

Ingyenes parkolás

A MasterMind két saját parkolóval rendelkezik (összesen 6 parkolóhely), ahol ingyenesen parkolhatsz. Így kényelmes, és olcsó.

Bankkártyás fizetési lehetőség

A laptopod javítási költségét nem csak készpénzzel, hanem bankkártyával is kifizetheted.

Gyakori kérdések

Előre tudni fogom, mennyibe kerül a laptopom javítása?

Mennyi időt vesz igénybe a javítás?

Még garanciás a laptopom, akkor ingyen van a javítás, ugye?

Mennyi garancia van a javításra?

Szükséges a Windows jelszavamat megadnom? Ha lehet, nem szeretném.

A javítás során az adataim nem fognak elveszni a laptopomról?

A javítás után az eredeti hiba újra fennáll. Mit tegyek?

Mennyi idő után érdeklődjek a javítás állapotáról?

Mikor mehetek az elkészült laptopomért?